martes, 26 de abril de 2016

NIRE AITITERN URTEBETETZEA



Larunbatak 23, nire aititern urtebetetzea ospatu genuen, baina bere benetako urtebetetzea 19 izan zen.
Resultado de imagen de zorionakLehenengo ailegatzen lengusinak itzaroten egon ginen lengusini jolasteko, minutu batzuk eta gero etorri ziren eta jolasten hasi ginen. Gero jaten hasi ginen, eta nire arrebak telebistan printsesazko pelikula bat.
Jolastu pizka bat eta gero.... Zorionak abeztu genuen, eta gero opariak. Nik figura batzuk eta manualidad bat opari nion, eta nire familia, liburu bat, licore
Resultado de imagen de tarta de cumpleaños animadabat, musika entzuteko makina, nire arreba irudi bat eta nire hiru lengusinak irudiak eta manualidadeak. Opariak eta gero gehiago jolastu genuen azkenean festa amaitu zen eta etxera joan ginen.
Tristea negoen festa amaitu zelako, baina hurrengo eunean Igandea da oraindik.

1 comentario: