martes, 5 de abril de 2016

Nire urtebetetzea

                                                   Nire urtebetetzea


Martxoak 29a nire urtebetetzea izan zen eta Pinedan egon ginen. Esnatu nintzenean opariak eta puzika asko ikusi nituen. Besteak esnatu  zirenean zabaldu nituen opari guztiak, opariak nire amaren familiaren partez ziren. Opariak hauek izan ziren: arropa asko, galtzerdiak, palak, euritakoa eta patinako  protektoreak, azken hauek aldatuko ditut. Opariak zabaldu ondoren txokolate beroa gozaldu genuen eta kandelak itzali nituen. 
Ordu erdi bat pasa ondoren patinekin kalera joan ginen eta gero hondartzara pala berriekin jolastera. Geroago oinak uretan sartu eta argazkiak egin genituen. Arratsaldean Cambrilsera joan ginen eta dendak ikusi genituen eta izozki bat erosi genuen. Etxera bueltatzean sandwich bat afaldu genuen eta hori bukatzean berriro ere irten ginen eta hotel batera joan ginen karaokea zegoelako (nik ez nuen abestu).
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario