jueves, 7 de abril de 2016

PATINETEA KONPONTZEN

Gaur Forum Sport dendara joan naiz arropa erostera. Bapatean patinetea konpontzeko gauzak ikusi ditut eta faltan zitzaizkidan gauzak erosi ditut; adibidez: lija, rodamientuak, mangitoak eta pegs batzuk erosi ditut. Ni etxera iritsi bezain laster patinetea konpontzen hasi naiz, niri asko gustatu zait patinetea konpontzea oso dibertigarria baina aldi berean ere zaila izan da. Nire ustez ondo egin dut. Nik gogoak nituen konpontzeko, hilaren 9an janaria dekotelako Andra Marirekin eta ia ia denok eroango dute. Orduan ez badaukat konponduta ezin dut eroan eta aspertuko nitzen ni bakarrik. Ni 7 urtekin hasi nintzen patinetean eta bizikletan. Bigarren hau oraindik konpontzen nabil, edo konpontzen ikasten; izan ere bizikleta oso zaila da.

                          NAHI BADUZUE NIRE PATINETEAREKIN IBILI                                                                                    HEZIKETA FISIKOKO AZKEN EGUNEAN ESAIDAZUE




 












No hay comentarios:

Publicar un comentario