martes, 19 de abril de 2016

Thank you Samsara Nepal, children of Gandasegi Eskolako 5 Ikasleak Mailako and all many others for supporting Middle Ear Surgery of all these children. Ear Surgical Camp could be successfully completed only by your kind help and support. Thank you all for helping us

Zuen lanari esker, begiratu zenbat umeri lagundu diezuen. Ume guzti hauei, zuek lortutako diruarekin, ebakuntzak egin dizkiete belarrietan, entzuteko arazo larriak zituztelako.
Nepaleko umeek eskertzen dizuete emandako laguntza. MILA ESKER 5.MAILAKO IKASLEEI.


NEPALEKO UMEAK on PhotoPeach

14 comentarios:

  1. Pozten nau ondo daudela ikusteak.

    ResponderEliminar
  2. Nire ustez berriro egin behar dugu pintxoarena, lan bikaina izan zelako

    ResponderEliminar
  3. Jende askoei egin diote operazioak , bai lan oso ona zen .

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo egin dugu lan pintxok zaltzen. Ere egin dugu ondo ematen Nepaleko umeei ematea eta jende asko konpondu diote timpanoa.

    ResponderEliminar
  5. Oso ondo iruditzen zait Nepaleko umeei ebakuntzak egite guk ondo pasatzen lortu dugun diruarekin.
    Baina niri ebakunzen tema hori naska handia ematen dit.

    ResponderEliminar
  6. lana oso ona egin dugu

    ResponderEliminar
  7. lana oso ona egin dugu

    ResponderEliminar
  8. Pintxoko lana exito bat izan zen, Nepaleko umeek operazioak egin diete eta nire ustez amai alai bat izan da.

    ResponderEliminar
  9. Pintxoko lana exito bat izan zen, Nepaleko umeek operazioak egin diete eta nire ustez amai alai bat izan da.

    ResponderEliminar
  10. Bai, egia da. Guri ezker Nepaleko ume asko lagundu ditugu.
    Ze ondo gure pintxoak gozoak isatea, eta saltzea denak.
    Orain horregaitik ondo sentitzen naiz.

    ResponderEliminar
  11. Nik egingo nuen izango zen diru gehiago ezkautu herri batzuei eta mediku gehiago

    ResponderEliminar
  12. Oso lan ona egin dugu bidaltzen dirua egiteko ebakunzak mediku gehiago egon behar dira eta zelako beldurra zeukan jendeak .

    ResponderEliminar
  13. Bai, oso lan ona egin genuen ume hauei laguntzen. Ni pentsatzen nuen ez zirela hain beste baina ume askoei lagundu ditugu. Ni gutxienez espero dut orain ume hoiek askoz hobeto egotea. Ni oso ondo sentitu nintzen hau egin eta gero. Askotan gu konturatu barik diru asko tontakerietan gastatzen dugu baina uma hauek eman diegu dirua gauza garrantzitzuetan gastatu dute.

    ResponderEliminar