domingo, 15 de mayo de 2016

Eurobisioa 2016

Eurobisioa urte guztietan ospatzen da. Urte onetan 42 herri aukeratuta izan dira. Portugal eta Rumanía kanporatuak izan dira. Aurkezleak Petra Mende eta Måns Zelmerlöw(Måns Zelmerlöw pasaden urteko Eurobisioko irabazlea izan zen) izan dira. Semifnalak maiatzak 10ean eta maiatzak 12anizan dira, eta finala maiatzak 14an izan da. Espainako errepresentantea Barei izan da, Say yay abestiarekin 22. geratuda, eta  Eurobisioko irabazlea Jamala izan da, 1944 abestiarekin. Jamala ukraniakoa da. 2. Australia izan zen, 3. Suecia. Globen Arena-en, Etocolmon, Suecian ospatu egin da Eurobisioa. Urte onetan espainak ez du sorte handirik eduki. Espero dugu, 2017an irabaztea, edo, 3. geratzea. Niri gehien gustatu zaidana Austriakoa da. Zoë Straub du izena eta Loin d’iciabestia abestu zuen, 19 urte ditu.





Jamala 1944 abestia abesten Eurobision
Barei Say yay abestia abesten Eurobision
Resultado de imagen de globen arena
Globen Arena

4 comentarios:

  1. Se interesgarria, baina nik ez nuen ikusi.

    ResponderEliminar
  2. Nik ez nuen amaitu ikusten erobisioia baina srrera hau ikusita badakit nola geratu den españa eta nork irabazi du.

    ResponderEliminar
  3. Nik ez nuen amaitu ikusten erobisioia baina srrera hau ikusita badakit nola geratu den españa eta nork irabazi du.

    ResponderEliminar
  4. Niri ez zait Eurobisioa gustatzen

    ResponderEliminar