sábado, 28 de mayo de 2016

GAUR MENDIKOSOLON

Gaur goizea pasatzeko Mendikosolora joan nahiz nire familiarekin. Han laku txiki bat dago ahateekin eta ere dago goma batzuk salto egiteko.
Resultado de imagen de mendikosoloLehenengo jan genuen,: oilaskoa patata frigituekin, ensalada, pimientu berdeak...eta ere gehiago jan nuen.
Ondoren, beti ipintzen duten Mendikosolon, goma batzuk salto egiteko, eta ara joan nintzen. Oso salto handiak egiten nuen eta airean bolteretak ere egiten nuen.
Gero nire amarekin laku horretan paseo bat egin genuen eta ahateerei ogia ematen genituen.
Geroago sapaburuak arrapatzera joan ginen nire ahizpa eta nik.
Resultado de imagen de mendikosolo parkeaAzkeneko autoaren bila joan genuen eta etxera bueltatu nuen.






  OSO ONDO PASATU NUEN!

No hay comentarios:

Publicar un comentario