lunes, 23 de mayo de 2016

MENDIAK ETA HAIEN ALTUERA


Beste egunean Urkiola mendira joan nintzen eta pantzatzen hasi nintzen zein izango da munduko mendirik altuena, baina ez itzaso gainetik bere baseatik baizik, orduan Googlen bilatzen hasi nintzen eta ikusi nuen Everesta ez zela Mauna Kea baizik, (Hawaiekoa) baina Mauna Kea sumendi bat da orduan ez da guztiz munduko mendi altuena.Resultado de imagen de el monte mas alto del mundoJendea Everesta altuena dela esaten dute baiina altuen dagoena esan beharko zen, zeren eta bai dago munduko toki altuenan baina marrazkia     esaten duen munduko mendi-sumendi altuena Maunka Kea da.
Baina itzaso gainetik altuena bai da Everesta da.


Hori bai nik ez dut esaten everesta bazua denik, baina pentsatu apur bat, bizkaiko altuena Gorbea dela eta ez da ez urrunetik  .

No hay comentarios:

Publicar un comentario