martes, 24 de mayo de 2016

MIN HANDIA


Larunbatean hipikara joan nintzen, eta zaldi txikiena montatu nuen. Nola txikiena zen trotea oso altua egiten zuen. Andereñoak esan zigun nor ausartzen zen egiten trote aulki barik eta nik dudetan nengoen baina esan nuen baietz. Hasi ginenean oso urdurik nengoen eta hasi zenean trotea zaldiaren bizkarreko hezurra min egiten zidan baina aguantatu behar nintzen. Bapatean lehenengoko zaldia gelditu zen eta nola Bihurrik (zaldiak) oso trote altua zeukanez kostatzen zaio gelditzea gehiago. Horrela, jausi nintzen. Min handia hartu nuen bizkarrean. Baina altxatu nintzen eta jarraitu egin nuen. Minarekin baina azkenean ibiltzen joan nintzen, ez trotean.








              BIHURRI:

5 comentarios:

  1. Hurrengoan aulki bat erabili eta beste zaldi bat hartu ;-P

    ResponderEliminar
  2. Hurrengoan aulki bat erabili eta beste zaldi bat hartu ;-P

    ResponderEliminar
  3. Zelako mina hartuko zenuke!! Garazi :-(

    ResponderEliminar
  4. Zelako mina hartuko zenuke!! Garazi :-(

    ResponderEliminar
  5. Zelako mina hartuko zenuke!! Garazi :-(

    ResponderEliminar