domingo, 19 de junio de 2016

ASTEBURUA PLENTZIAN


Ver la foto en el mensaje

Asteburuan joan ginen Plentziara: Amets, Alba, Nahia, Ione eta ni. Ostiralean joan ginen Plentziara. Alba eta Amets Zapatuan joan ziren.
 Zapatuan joan ginen hartzera karramarroak eta egitera surf.Uda honetan nire lehenego eguna hondartzan izan zen. Gero gauean, afaldu eta gero, egin genuen "Fiesta De Pijama".Albak ahalegintzen zen ipintzen nire ganean sorbaldetan baina jauzten zen buruz eta ematen zen areagaz. Igande goizean atera ginen paseo bat ematean eta Nahia eta Ione patineekin, Aba patinetearekin eta Amets eta ni bizikletarekin. Igande arratsaldean parkera joan ginen eta gero joan ziren Nahia eta Ione Galdakaora eta Alba, Amets eta ni geratu ginen piska bat gehiago Plentzian 5 minutu geroago nahi genuen joan hondartzara egiten zuelako bero gehiegi.Oso gitxi geratzen da amaitzeko eskola 6 egun. Urte honetan ipiniko dute espezie bat bezalako atrakzioba, " Parque Acuatico" umeentzako. Sarrerak 5 euro balio dute. Oso dibertigarria izango da eta animatzen dizuet joaten!!


       
Ver la foto en el mensaje










         


No hay comentarios:

Publicar un comentario